Banery reklamowe

Banery reklamowe to jedna z najbardziej popularnych i najskuteczniejszych form reklamy. Banery reklamowe wykonywane są w technice druku solwentowego. Banery wykonywane są na materiałach PCV i charakteryzują się wysoką odpornością na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne itp. Możemy na nich umieścić dowolną pełno kolorową grafikę. Banery reklamowe nadają się zarówno do ekspozycji zewnętrznych jak i wewnętrznych. Proponujemy Państwu druk bez ograniczenia rozmiaru wydruku – większe formaty banerów reklamowych są zgrzewane z brytów. W cenie wykonania banerów zawiera się druk, wzmocnione brzegi oraz nabite oczka co 50 cm, które umożliwiają łatwy montaż. Wykonujemy również projekty graficzne banerów reklamowych. Proponujemy wykonanie banerów reklamowych na różnych podłożach, dzięki czemu sprostamy wszystkim nawet najbardziej nietypowym oczekiwaniom naszych klientów. Nasza firma zapewnia Państwu wykonanie banerów reklamowych w bardzo dobrej jakości, krótkim terminie oraz najniżej cenie na rynku.

Banery reklamowe: co zrobić, by były skuteczne?

Reklama zewnętrzna to dziś jedna z najpopularniejszych form promocji – zarówno tej na skalę lokalną, jak i ogólnokrajową. A to dlatego, że w przypadku usług czy też produktów, które mają dotrzeć do dużej ilości konsumentów, informację trzeba rozprzestrzenić w jak największym stopniu. Dlatego też, sięga się na przykład po banery reklamowe. W tego typu banery reklamowe Warszawa oraz inne miasta są bardzo bogate. Stosuje się je niemal wszędzie – czasem nawet możemy dostrzec przesycone nimi ulicami. Dlatego też warto zastanowić się, w jakich przypadkach reklama zewnętrzna w formie banerów sprawdza się najlepiej, w których miejscach przestrzeni ulicznej je umieszczać i jak je tworzyć, by osiągnąć najlepsze efekty. Zapoznaj się więc z podstawowymi zasadami związanymi z tym, jak „obsługiwać” banery reklamowe, by nie popełniać błędów promocyjnych w związku z ich rozwieszaniem, narażając się na niepotrzebne i nieprzemyślane koszty.

Po pierwsze – kiedy warto tworzyć banery?

Pierwszą i najważniejszą kwestią, która wiąże się z banerami reklamami jest kwestia ich celowości. Jak każda reklama o charakterze stricte outdoorowym, wszelkie banery reklamowe Warszawa które posiada (i inne miasta też), musi mieć uniwersalny charakter. To znaczy - target osób, do których jest skierowana musi być rozległy i powiązany terytorialnie z miejscem zawieszenia. W praktyce, za pośrednictwem tego typu banerów reklamować można zjawiska takie, jak choćby lokalne usługi i produkty, które chcemy wypromować w tym właśnie środowisku, jak i różnego rodzaju reklamowe produkty o charakterze ogólnopolskim. Za pomocą banerów prowadzić można także kampanie wizerunkowe oraz społeczne – i tak też często się dzieje, ponieważ są one świetnym uzupełnieniem citylightów, czy też tradycyjnych bilbordów. Możliwości, jak widać jest dużo. Ale jeśli sprzedajesz specjalistyczne oprogramowanie czy też przedmioty potrzebne jedynie fachowcom w danej, wąskiej dziedzinie, z całą pewnością możesz sobie odpuścić outdoor w jakiejkolwiek postaci, ponieważ będzie to tylko i wyłącznie strata czasu i pieniędzy, które zainwestować można w zupełnie inne kampanie – choćby z zakresu BTL.

Po drugie: jak stworzyć dobry baner?

Równie ważną kwestią, jak to, czy te banery reklamowe Warszawa w które jest bogata będą sensowną formą promocji, jest sam ich kształt oraz charakter. Warto więc się zastanowić nad tym, jak stworzyć dobry baner i na jakie jego elementy graficzne należy zdecydowanie zwrócić uwagę. Pierwszą i najważniejszą kwestią, o której nieprofesjonalni twórcy często zapominają jest funkcjonalność. Każdy komunikat reklamowy – szczególnie ten w formie plakatu, billboardu, czy też banera właśnie, powinien być przemyślany i stworzony w taki sposób, by jego treść była jasna i czytelna już w pierwszych kilku sekundach, gdy odbiorca nań patrzy. Te pierwsze sekundy są najważniejszymi, w trakcie których decyduje się los reklamy i jej skuteczności. Dlatego też, najważniejsze informacje powinny być pierwszymi, które oglądający dostrzega. Warto pamiętać, że przyciągnąć uwagę może jakieś ciekawe hasło, będące grą językową, lub też obraz. Ale porzućmy myśli o tym, by na banerze umieszczać na przykład roznegliżowane panie – to często dzieje się w przypadkach tworzenia reklamy przez prawdziwych „mistrzów”. Uwagę widzów przykuć można także bez jakichkolwiek aluzji seksualnych i w smaczny sposób. Ważne są także kolory – należy je ustalić z drukarnią na długo przed planowaną publikacją i pokusić się o wydruk próbny, by sprawdzić, czy ich nasycenie nie jest zbyt słabe bądź zbyt mocne. Dobry układ graficzny i kolorystyka na pewno przykują uwagę odbiorców.

Po trzecie: gdzie wieszać banery reklamowe?

Równie ważną, jak dwie powyżej opisane kwestie związane z maksymalizacją skuteczności przekazu reklamy outodoroowej, jeśli nie najważniejszą, jest ta połączona z lokalizacją wieszanych reklam. Jeśli chcemy, by jej przekaz od niósł sukces, należy dobrze przemyśleć przestrzeń, w której się pojawi. Jeśli reklamujemy usługi lokalne – ot, choćby i warsztat samochodowy, czy też restaurację znajdującą się w stolicy, to w banery reklamowe Warszawa cała nie musi być wyposażona – wystarczy, że umieścimy je w pobliżu miejsca, gdzie znajduje się nasz punkt. Warto zadbać o to, by wisiały prosto i były odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem przez wiatr, czy też zerwaniem. Jeśli zaś zastanawiamy się nad banerami, które promować miałyby coś bardziej ogólnego, to tu lokalizacją powinny być przede wszystkim często uczęszczane przez ludzi przestrzenie. Mogą to być choćby i mury kamienic, czy też płoty przy ruchliwych ulicach. Warto z całą pewnością pamiętać o tym, by nie wieszać swojej reklamy w miejscu, gdzie jest już dwadzieścia innych, bo taki przesyt sprawia, że nikt nie zwraca uwagi na treści reklam. Zdecydowanie lepiej postawić na miejsca, w których najbliższej przestrzeni innych reklam nie ma, bądź też jest ich mało. 

Powyższe zasady są najważniejszymi związanymi z tym, jak stosować banery reklamowe. Z całą pewnością warto je zastosować, ponieważ im skuteczniejszy przekaz – tym lepiej.